tågresan gick fint!

Efter en bra vecka hemmma så var vi tvungen att åka lite tidigare, känndes så läskigt att vara på hemmaplan när "Micke" hade hört av sig. Han smsade mig på kvällen men jag valde att lägga telefonen åt sidan när han skuldsatte mig på en gång.
Allt tjat om "jag älskade dig" "jag minns bara att vi var lyckliga" du knarkade blablaba...NU orkar jag inte skriva så mycket mer men fan va bra det känns att det är på väg någonstans. Jag vill bara att alllt ska bli rätt, jag har inte gjort något fel och ska inte längre straffa migsjälv för det.
Tack för ikväll nu ska jag och Dännis se på film i vår stoora dubelsäng och den nya bronasaurios teven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0