Redo för helg!

Då ha rman gort sin plikt i sveriges dummaste men smartaste snålaste påhitt, skolan. Man borde fan ha lön för att gå i skolan(studiebidraget räknas inte!) usch hur fan ska jag ha råd med tvättmedel? aa visst visstklagaklag vare dag. 
Nu sitter jag på rummet och väntar på att dännis skall komma och hämta mig. Lillasyster kommer oxå hit och hämtar sin telefon som hon glömde när hon var här i veckan och hälsade på :) sjukt mysigt :3

Ja som sagt så blir det bydalen i helgen, det blir nog bra:) Nu ska jag kika vidare på lägenheter, det finns ju hur mycket som helst men man får u inte en enda! OMG!
Bussar på litte vårmusik  Enoy!

Kommentarer
Postat av: william

bra låt;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "On The Street" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-03-23 @ 12:39:59
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0