Ja men hejsanhoppsan lillsnorre!

Ja då var man här igen, världens avgrund, dit jag pallrar mitt dallriga arsel när ingen vill lyssna på mitt tjat och gnäll, tugga tangenter laptop fan!
Dännis spelar det är sååå ovanligt, katterna skriker ännu mer ovanligt, magen kurrar och mensen bara sputar allt är som vanligt. Fan vad jag är less på allting nu, kan det inte hända något spännande snart? Typ ge mig ett jobb, en bostad eller gärna silikontuttar om det går för sig. Kan inte min uppfinningsrika man komma på något vettigt och ta nobelpriset för nån skit makapär han hittade på nån gång i fyllan, ja vill fan inte ha nån ful glas grej från nå dyrt snoppit ställe ska det va ett pris ska de fan synas, en fläskig dildo som spelar musik och väcker grannbyn där den står och glänser i fönstret. Hej hopp vad livet skulle leka.
Idag bakade jag cupcakes fula och äckliga det passar min hy, Dännis tuggade snällt i sig en men vad han än sa så såg jag i hans vackra ögon att det kanske fanns en gnutta kattbajs där i, kattlådan blev rengjord å jag är så snäll.
jag citerar"älskar du mig för den jag är?"
"ja?.."
"bra! nu ska jag gå och skita puss vi ses sen"
Fan vad jag känner mig osexig. Stackars dennis hur står han ut? idag när vi stog och lagade mat så frågade jag "ska vi ligga?" ja sa dennis överlycklig, bra sa jag "ta fram en handduk jag har mens.." Asså what!? vafan är det jag står och säger? Jag hade lika gärna kunna säga gå och runka själv jag ska gå in på facebook? avtändande!
Men sötfan smögiväg lite små besviken efter sitt nederlag men skam den som ger sig, Efter att jag diskat att tusen kastruller, spritt ut all sås på golvet och svettats som en jättekorv så dundrade jag in på rummet, och vad ser jag, min blivande man har tänt ljus bäddat upp sängen det luktar gott och det är världens mysfakor! wiho nu får su inte veta nå mer jag vill ha repris! here i come Dännis animalplanet ios on the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0