Hoppas dännis kommer ikväll!

Just nu orkar jag inte med något det är kaos i mitt huvud förmånga tankar förmånga känslor som bara svämmar över. Jag är glad jag är lycklig jag orkar inte gnälla över det bra liv jag har. Men varför känns det som det gör? Bara rättegången är över så kommer allt nog kännas bra, tror jag,hoppas jag. Jag vill lämna det kapitlet stängt och borttappat.
Men ikväll kommer min syster och hälskar på, hoppas dännis kommer oxå för jag har en suprise!" en liten beebis albino råtta som heter bilbo :D
vad ska jag slänga på för musik nu då? hmm jag tror vi tar lite the moniker -oh my god
Städa städa skura och fejja, vara glad och snygg, öppna fönstren och släppa in förändringens vind, jo men visst. Svetttas som en gris medans jag plockar menstrosor från golvet, bädda den sunkiga sängen snubbla i skarvsladdar som dräller överallt, fast vadå its life!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, baka paj ? nej fan jag har inte mjöl inte ägg ingen fullning mjöl nix..gaah jag längtar tills jag och dännis flyttar in i lägenheten :D:D:D fy fan vad jag ska baka paj då! wihoo! i vårat kök som är ljust och fint, på vårat golv som luktar ajax åh vad jag längtar! Jag ska ha så förbannat fintr att alla blir bländade av blomkrukornas glans!
åh det firar vi med september-the partys in my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0