bikt

Visst har jag saker att berätta. Men vågar jag? Får jag? Känner jag för det?
Det vet jag inte, kanske är det dumt att jag blottar min själ för de fanatiska bloggläsare som gottar sig i andras misslycka?Kanske är det bra att visa andra vad jag går för? Tror du på min historia? Finns jag på riktigt?
Så många funderingar och ingen kan svara på det förutom du och jag. Den monolog jag för med mig själv som du nån gång läser och bildar dig en egen uppfattning. Vet du hur jag ser ut? vet du vart jag bor? Hur ser det ut där jag befinner mig just nu när jag skriver? Hmmm....Aldrig funderat på detta? Vilken tur för det är bara bullshit alltihopa så här djup är inte jag.! men om du gjort de här är svaren!
Jag sitter i min och min sambos säng i jämtlands län. I ett litet rött torp som är hur sött som helst. Jag har brunrött hår uppsvept i en knut mitt på huvudet fullspacklad med smink. Jag har krypit under det begia överkastet och glor på tangenterna när jag skriver. Jag kör pekfinger valsen för jag är snart pensionär. :) eller ja glad gubbe vettefan :(
Kepsar på väggen bandposters en tv sängbord två blommer i fönstret och en jäkla massa dammråttor som gör mig sällskap.
Dännis kör hem sin bror och jag hoppas att han kommer hem snart för jag är sjukligt mörkrädd! buhu det blir inte bättre av att det knallar omkring en skabbräv utanför fönstret och jag är röksugen som javettefan!
jag i dag ljus
jag typ jämt...

Kommentarer
Postat av: SOfie V Einarsson

Snacka om dilemma du har Frun :)

De ordnar sig ska du se ;)

2012-03-09 @ 18:53:32
URL: http://sofieeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0