Ursäkta den dåliga updaten

men mitt liv är lite väl proppat nu! Jag hinner inte ens skita..jo det är klart det hinner man alltid ;D men ja nu ska jag kasta in ett litet dåligt klagobrev och hej hopp.
Mamma och pappa och deras respektive har varigt upp i helgen och varigt på föräldrautbildning med hillegården. Dom sa att det var givande så hoppas att även dom kan vara lugna och trygga i min närvaro. Jag har haft sjukt dåligt samvete gentemot dem eftersom jag faktiskt har betett mig svinigt egoistiskt. Men det var förut, jag försöker lägga allt bakom mig men det är svårt. Jag saknar dom varje dag och vill inte missa en minut till med dem.
Jag älskar er mamma och pappa.
Jag vill bara krama ihjäl er tills det sprutar inälvor på tapeterna! så ska jag rama in era tarmar och ha med mig i väskan vart jag än gååår! nej huga vad hämskt. Jag ska låsta in er i källaren så jag vet vart jag har er, nej ush det var ju ännuvärre. Jag vill se er skratta och le för ni förtjänar licka snorungar (jag är sämst på att vara romantiskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0