Sådär ja!

Då var första lektionen avklarad och shuu vad det gick! Matte är inte mitt starka ämne och jag tycker att det är fullständigt onödigt (oftast) men vad gör man inte för att få betyg? Domhär rubbade facken man placeras i är inget jag stöttar och inte heller jag kan göra något åt. Så det är bara att sitta av sin tid i bänken och hoppas på det bästa. Nu Har vi svenska lektion med en helt awesome lärare. Han är typ två meter lång och tre meter bred en as tuff kubik som älskar chevrolet och rock. I LIKE.
Vi skulle skriva en upsats om något som har med våran barndom att göra och som inkulederar ett valfritt ämne, jag valde människor. Om hur världen ser ut i dag vad som gäller alkolism och missbruk, om ungdommar som gör vad som helst för att få en gnutta av det som kallas livet. Om hur majiriteten bestämmer om  vad som ska klassas som rätt och fel, frisk eller sjuk. Det är faktiskt intressant att sitta och tänka efter hur sverige ser ut i dag. Ja.. nu hinner jag inte skriva mer för jag börjar men jag kastar in en bild som får mig att le:) ha det gott!


HUUMMOOORR!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0