Rally..jääh

Ja godmorgon på dig! Nu har jag vaknat och fått mig en god natts sömn, blå kvittrande fåglar väckte mig och kom flygande med morgonrocken och borstade mitt långa blonda hår. Eller? jag vaknade dyngsvettig för jag är troligtvis i klimakteriet. uh! Jag luktade aceton i munnen och blä vad jag känner mig osexig idag! men i vilket fall nu har jag gluffsat i mig fem mackor med åtta kilo smör på och ska klä på mig menstrosor och fläckiga mjukisbrallor. Romantiskt.
Idag ska vi (dännis ide!) på Rally. Ja vad det nu är vet jag inte men så vitt jag vet så står man och fryser arslet av sig brevid en väg för att få se en bil köraföbi jättefort och ja, två timmars väntan för tio sekunders förbiblåsande skitbil som yr upp men massa snö i ansiktet så sminket rinner och kinderna blir förfrysta. Men det ska bli JÄTTE ROLIGT.....
kill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0