Privatliv in på bara skinnet!

Hej igen och sorry för den dåliga updaten, fast endå det är min "dagbok" och det är ju jag som är bossen (I LIKE). Men välkommen att snoka endå!
Här är dagens underbara händelse.- Jag åkte in till stan efter skolan idag och skulle nyttja presentkortet jag fick av fosterfamiljen , Jag strosade omkring och njöt av all världens rea, det kändes som att dom bara kastade rea på mig var jag än gick så var det röda lappar HYYYyySTERIIIiii! <3
Jag mötte sedan upp min Blivande man på busstorget(hehe..) och jag kännde fan vad är det för fel på min mage? Vi åt på sibylla och tog en cappucini hoppas jag stavar rätt, och ja, vi myste. ^^. <---ful cp gubbe. 
Och när vi står och väntar på skjuts hem så känner jag "fan jag MÅSTE verkligen släppa på trycket annars sprängs jag!" och jag smyger lite fint ut en pysandeeehehhe..eller? jag känner bara SHITSHITSHIT eller ja snarare skit skit skit kom just i mina byxor. Fy Fan vad pinsamt! Dennis kollar ironiskt på mig och säger "haha kul, du gjorde inte alls på dig". vi snurrade vidare och åkte sedan hemmåt mot behandlingsfamiljens hus. När vi svängar in på gården känner jag kaoset som håller på att bryta ut, min mage gör uppror! Fuuuuck! Jag sprang in och kastade mig över toaletten och hoppas på att jag hinner innan resten av familjen kommer innanför dörren. Men ack nej. Jag sitter där i tio minuter och har min egen orkester inne på den lilla varma toaletten. Jag höll på att dö....

Men ja nu har jag duschat och hoppas på att dom snart glömmer, men det är än lite tveksamt, har en jätte "rolig" pojkvänn som har Skitkul humor höhö....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0