På skolan

Då är jag tillbaka på skolan igen! jätte tråkigt skulle inte alls vilja läsa om nåns pissiga skoldag. Så därför skriver jag om gårdagen när min älskade man hade tålamod nog att drulla runt på stan med mig. Hihi. Det var nämligen så att jag skulle till apoteket och hämta ut mer medicin. Då ringde dännis efter skjuts och stackars sebbe fick ställa upp. Vi gjorde ärenden och åkte seden till dollarstore (YES!). Skrik och grin jag får aldrig som jag vill men fine. Jag vart sjuukt snus sugen och konservativ som jag är så SKA jag ha mocca mint annars är ja inte mä! Efter att vi drullar runt på flera mackar så kom vi till sist till krokom ca 3 mil från stan (hehe) och där fanns den! wihoo! och inte nog med det, när jag stog i kön bakom en blåst fjortis som absolut var arton år och hade bara glömt legget hemma (den känner man igen) och äntligen ja skit vilket dåligt inlägg nu börjar jag. Hej så länge!

btw. jag älskar sex(och dännis är duktig på det) FNISS!! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0