Ett strö inlägg medans min man spelar gta.

Nu har vi gjort friterade bananer i Dännis fritös "tösen", det började smidigt med fritössmet och bananer. Efter att allt rullats ihop och kokat upp ser jag hur hans ansikte lixom vrider sig och börjar byta färg. Så småning om försvann han för att ta "frisk luft" i kylskåpet. Stackarn åt inget för han var så illamående<3
Men jag gillade det! :D
Nu sitter vi ihopkrupna i sängen och ängnar oss åt vad vi gillar bäst varandra <3 (NOT!) haha jag kastade mig över datorn och dennis kurade i hop sig kring sitt älskade x-box,. det är klrt de bästa pengarna ever spent ;)
Men skämt och sido jag älskar såklart att vara med min man. Men helt ärligt så kommer den "grå" vardagen och man blir Inte less utan man blir Bekväm, och då är det väldigt skönt att ha någon som man kan lita på, en som man vet finns kvar i vått och torrt medand man vimsar omkring som ett yr väder med menstrosor, frasiga hälar och tror att man kan allt. Jag säger inte att jag tar honnom för givet men jag har börjat förstå att han älskar mig tillbaka. Det är faktiskt något som kanske inte många får uppleva och det är jätte synd! i ett förhållande så hamnar allt om ärlghet och respekt. Om att ge och ta. Framförallt ge, men när man verkligen känner något för en person så har man inget emot det.
Jag skulle aldrig gå och hämta tidningen till mig själv det ör jag på tok för lat för och det intresserar mig inte ett smack. Men om det intresserar Dännis och jag vet att han blir glad och genom att göra honnom glad så kan vi ha en bra dag och han kanke gör något för mig som jag blir extra glad över(typ en fotfil!). Förstår du var jag försöker komma? Nu är jag så trött och fullproppad av glass och bananer så jag är helt snurrig. Men vilket fall , det viktigaste är att man ska kunna vara sig själv och tillåta varandra att växa och ibland vara liten. <3
Klart som fan att man får tvätta kallingar och torka upp kattspya lite då och då men vad gör de? Vafan ja har ju överlevt mens i snart hundra år så vad gör de JA E JU KVINNA:)
Men nu har dännis gta gubbe börjat brinna så hej hopp nu flyger det vi kanske hörs senare ikväll KOMMENTERA! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0