blivande fru och planerad skiljsmässa??

När jag och Dännis låg i soffan och kollade på Kate plus eight alltså föredetta jon kate plus eight så sa Dännis något väldigt gulligt men ändå inte. Vi har nämligen följt det lite så då la Dännis märke till att Kate var mycket snyggare nu och då frågade han varför, jag svarade ja hon har ju skiljt sig och vill vel ha en ny så då är det klart att hon fixar till sig. Han funderar ett tag och sen kollar han på mig och säger-" kommer du också bli så snygg när vi skiljer oss?"HAha jsg visste inte riktigt vad jag skulle svara så jag kollade på honnom som att han hade aktiv dödslängtan. Han kom på sig ganska fort och skulle gottgöra som han brukar vilja när han klämmer ur sig något charmigt, men ja..Han är min man. Han säger alltså "nej men alltså det var inte så jag mena, alltså ehm du kan ju bli snyggare. Men asså på insidan menar jag. Men asså det finns bara en människa i världen som är snyggare än dig och det är bara du som kan bli det. Alltså åh det blir bara fel!"
Haha jag älskar min man ! jag vet att han vill väl och ja jo jag förstår ibland eller ja ganska ofta:) fasst njä när man spanar igenom bilder så börjar man fasiken fundera vad han ser i mig. På tal om det! ett till citat av Dännis-jag frågar"vad ser du i mig igentligen? jag är inte snygg och jag är inte smart" han svarar glatt"men jag vill inte ha nån som är smart" Tack älskling...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0