Lite helg!

ja då har man tagit helg ! Har inte hunnit blogga heller, det är så sjukt fullt upp just nu och fan vad är det som luktar kattmat!?Gaargh! igår var jag och dennis ute och provåkte brädan som äntligen är här!<3 wiihooo! jag failade på en gång och nu knastrar det i svanskotan så fort jag rör mig, ta en joint och allt är bra. SKOJJA! haha ingen sån skit längre, nu sitter jag här och lipar istället men life is good!
Imorgon kommer mor fett med pepp! suprise mama här är jag på kryckor igen <3
I veckan har det fan inte varigt bra. Jag har varigt rädd hela tiden. Men jag fick tag i advokaten i fredags och hon lungnade mig genom att säga att han inte är förhörd än men blir det i veckan. huuu jag trodde han skulle hit och dränka mig. Jag har börjat drömma om det igen, jag vet inte varför men jag vaknar varje natt av att jag svettas och gråter, jag tackar gud för att jag har Dännis. Han är sånt bra stöd jag skulle vilja ge han allt. Hur står han ut? trösta en betongsugga com bara bajsar på han. Usch jag ska bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0