ja jo en till ursäkt.

Alla vet att jag är världens sämsta när det kommer till att updatera och hålla ett jämt flöde i inläggen. Well fuck that!
Jag har varigt sjuk och skitit ner hela min lägenhet så jag valde att fly hem till min pojkvänn:) Jag låg på sjukhuset oxå, shit vad tråkigt det var! jag kom in med ambulas kring två tiden((natt) och åkte därifrån halv fyra på eftermiddagen fett drygt, jag fick dropp och liggsår.
Nu sitter jag i sängen och blir döv av Dännis x-box spelande, självklart måste han spela bil spel med ljudet på- bbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmm.krash.bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuu
krash. Gah jag blir tokig!
Nu ska dessutom bojje komma. med en dosa till vilket inkulderar dubbelt så mycket bbbbbrrruuuummmm bbbbbbrrruuuuummmm krash. dubbelt så läng med det blir trevligt nu ska jag sätta på kaffekokaren så det tjuter om det (öhö jag är sämst på skämta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0