God morgon!

Nu är jag uppe igen och har alldeles för mycket energi som bubblar i mina fingertoppar.! så därför gjorde jag baguetter med paprika, saltkött, sallad ost och ägg i morse. Sen efter frukosten gjorde jag vaniljpudding med apelsinchoklas sås topping. Vaniljpuddingen smakade rent av skit så den kastade jag och bytte till persiko och banan halvor istället :) GOTT! tyvärr har jag ingen kamera för ja, vart fan är den? Och dessutom är den trasig :( men jag hoppas på att kanke få en ny i 19års present ;) jag fyller ju den andra mars! jähähä! jag blir en gammjävla galt!
Nu sitter vi i sängen igen och solen lyser in genom fönstret, det är lugnt fridfullt och så sjukt fräsht! (det är för att jag städat ) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0