Citat of the day

Jag och Dännis sitter i sängen och jag läser lite bloggar, jag snurrar som vanligt in på sofies blogg och hon har skrivit om oss (awe<3) hon har dessutom stavat Dennis med ä precis som jag brukar göra <3 Dännis gör en facepalm och suckar men ler. Så tittar han upp på mig och ansiktsuttrycket avslöjar att han har kommit på något riktigt smart. Han säger "ja, kan inte du skriva Dennis med ä i din ring?" jo savarar jag -"bra då kan jag göra en kuk i min eller ett bacon,för de gillar jag!"
omfg! whats up?!

Kommentarer
Postat av: SOfie V Einarsson

haha^^ Det är väll klart att man ska stava Dennis med Ä XD

2012-02-10 @ 07:07:34
URL: http://sofieeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0