Matlagning hos svärföräldrarna:)

Hej du som läser, nu tänkte jag uppdatera lite vad som händer och sker!.
Nu är jag i nälden med Dännis och hans föräldrar, vi ska laga mat och ja,.det är väl ingen nyhet men jag suger!
Behöver man bli nervis för att koka fullkornspasta? i guess!
Dennis står vid spisen och jag,. kryper undan! XD haha pinsamt?!

En diet har startat eller ja, Vi har börjat äta nyttigare. Allt socker, mjöl och så vidare ska bort men shit vad svårt det är! Det finns för fasen i skinka och ost! Illa! Så medans vi hittar en lösning så blir allt fullkorn och en jädra massa vatten! Eller ja, vem vet jag kanske börjar med "två dieten" igen ;) 
Det gav ju faktiskt resultat så varför inte?
En sak till innan jag går till min övergivna man som sliter i köket. Jag är kär! på riktigt. Det är fan helt sjukt. Tjarå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0