Jag såg vad du gjorde!

haha ja lilla dännis,.
Jag och dennis sitter i sängen- han spelar på sitt x-box och jag sitter vid datorn. När han inte ser passar jag på att tyst som en mus smyga in på andras bloggar och kika lite. Jag hinner in och läser tre inlägg, det är gudomligt jag ör i himmlen ta mig aldrig härifrån! - det tysnar från knappandet på konsollen jag skyndar mig att kryssa ner alla flikar och vänder mig med skamsen/ett försök till oskyldig blick mot dännis, med nycklade ögonbryn säger han- jag såg vad du gjorde.
hahah jag kan inte hålla mig för skratt vi är fan inte riktigt kloka.
Vilket fall så har jag shoppat! Det blev en ny telefon för drygt en tusenlapp plus två hägtalare som tydligen inte passade telen,. bajs. Den bloppisars ut här när jag har mer med tid. Nu ska jag muffla vidare med min blivande man god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0