Jag fick lussebullar!

Idag när jag klev av bussen stog Dännis där redan i sina gula varsel(arbets)byxor och väntade på mig, hur sött är inte det!? Sen när vi började gå så trollade han fram en Lussebulle åt mig <3
Hur underbart söt får man bli? Snap vad jag Älskar den killen!
Något du kanske inte vet , eftersom jag inte skriver mycket om Min familj längre är att
- Dännis är sjutton år nyss fylt, han är straffbart hjälpsam och stöttar mig i vad som än sker.
-Första gången när han träffade min släkt var på min farfars begravning. (STOLT!)Han ställde upp hela vägen, underbara männish!
-Han följer likaväl med till advokat och till gynekolog som att handla på ica.
- och min mamma älskar honom vad mer begär man?? ;) men ja..jag är happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0