Bloggar från telen

Hej bloggläsare,tänkte kasta in ett litet inlägg innan jag nattar för dagen. Idag fyllde behandlings mamman år så idag har det ätits tårta,och haft det allmänt jätte trevligt:) självklart så var dennis med, och jag är så sjukt glad för det! Jag har nu bott borta i ett år. Så det är dystert ibland,.:( men vilket fall så har jag tjockat i mig tre bitar gräddtårta, hehe..jag SKA börja träna, känner mig så sjukt pluffsig! Känns ju som att benen ska gevika när jag korvar mig upp för trappen :0 ja men som sagt ligger i sängen med den nya telefonen och är sjukt imponerad av allt den klarar! En bild kommer upp senare för nu är det god natt! Kramar elle de wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0