Veronika bestämmer sig för att dö

Jag har lånat en as bra bok som heter Veronika bestämmer sig för att dö. Den är awesome.

God morgon, är det bara jag som luktar huggorm i munnen? Varför luktar man skit i munnen när man inte har ätit nåt under natten? Kanske är det alla spindlar som kryper in och lägger ägg på din tunga. Nej uscha! Jag bara skämtar, bläää!

Frukost sugen - Kanske ska ta mig lite vanilj sås och sill, skaka runt burken så det blir äckliga klumpar i spadet, eller kanske lite apelsin med ketchup och senap?  Eller varför inte doppa brödet i det lilla vattnet som alltid ligger i botten av sophinken?

FY USCH OCH BLÄÄÄÄÄÄ!!!





Nu går jag och äter vetemjöl, helt orört fritt från fisk bajs och smutsiga bagares händer. Mumms...

Kommentarer
Postat av: Tidda

Åh, Paulo Coelho! jäkligt bra författare!

2011-05-21 @ 12:20:08
URL: http://tiddabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0