stället där det är OMÖJLIGT att bita sig på.

Med tanke på rubriken så är vel en snabb och korrekt slutsats att jag har slut på saker att skriva om?

Jag hade så fruktansvärt tråkigt igår när jag gick och la mig i min säng som förövrigt luktar as gott efter att "D" spenderat natten där. Så jag började så klart kolla på min stora lilla säl kropp. Och efter två timmars svettningar och sträckningar kom jag fram till att det är helt omöjligt att bita sig i näsan, slicka på sin armbåge, bita sig på rumpan och att lukta sig i naveln. 
Jag är inte riktigt normal men det är garanterat inte bara jag som testat allt det där!

Och en sak till, mandariner är uppbyggda som i droppar! Och om man skalar av skalet och skinnet som håller dropparna samman så smakar mandarinen beskare och konstigt. Jag har för mycket fritid men om jag fortsätter kanske jag får nobel priset? (ironi)

nu spelas - Kapten Röd – Trasig



Jag har väldigt blandad musik smak men texten på "trasig" den borde lyssnas på. Jag såg kapten röd och general knas första gången på urkult. Det som ärligt talat suger just nu är att jag inte får gå på NÅGON festival alls,. Jag började seriöst att gråta när dom sa det på mötet i härnösand.
Urkult om något ger en trasig fjolla kraft att leva vidare med självförtroende och en jäkla massa livslust!

Men vad ska jag göra? Slå mig fri och lämna alla möjligheter bakom mig för att sedan vara tvungen att krypa tillbaka och be om hjälp? Spotta på dem som räddat livet på mig och sedan komma tillbaka och förtroendet är uttrokat?

Jag tappar min ungdom här men heldre det än att vara ett offer, en belastning för gatu vakter och park bänkar.
Jag ska aldrig mer sova ute så därför säger jag till alla som jag skulle se på urlukt i år att- nästa år , då är det fest i mitt zebra färgade tält!

Nu ska jag ut till min och Ellens kanin Chocopuff ( jag tyckte den skulle heta Serotonin) och träna den så det blir min hund. Haha ja, mitt namn är Elle Vad trodde ni annars?

Kommentera gärna så jag får något att bita i, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0