Somnlös inte okej!

Vet ni hur länge vi sover igentligen? Det är riktigt obehagligt när man är sömnlös och på några minuter blir huset helt tyst och dött. Personen i rummet bredvid är inte närvarande utan är på något annat ställe i drömmarnas land. (fine lät mesigt men du fattar!)
Timme efter timme det enda som hörs är vinden som drar i genom träden.
Kusligt!



Japp då var det dags. Bort med alla pluffsiga säl kilon!
Meny för dagen är-
Två bröd finncrisp med philadephia ost(?) Två koppar the och två skivor skinka.
Fem Köttbullar två matskedar smör. Och två glas tranbärs juice.
Svarta bönor med lök och feta ost, och kött med smör. 

Och som grädde på moset två timmars MOTION!
Jag vet att i tidigare inlägg pratade jag om hur fjantigt det var att äta lite och blogga om sin vikt men jag har börjat fatta Varför man gör det.
Detta är min egen diet och jag har döpt den till två dieten (fyndigt va!).


Kram / Elle De Wall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0