Smyg titt på min statistik-




Nog går den uppåt!

Nu sitter jag i min rosa "plyshiiis" som jag hämtade när jag var hemma i torsdags.
Otroligt konstig kännsla var det att gå in i sitt eget rum efter att jag varigt helt av klippt därifrån i snart ett halvår. (!!) Och bara en sån sak att öppna sitt eget skafferi var ju en guda gåva!Skämt och sido så är det faktiskt inte roligt att vara borta från sitt hem en så lång tid. Kändes riktigt sjukt när jag vaknade i morse och trodde att jag var hemma men så vände jag mig i sängen och insåg att min mamma inte skulle komma och väcka mig, så jag ringde hon istället! Jag älskar min mamma så mycket att oj det går inte att beskriva.

Och jag träffade självklart min pappa och hans fru!<3 jag fick en jätte söt porslins docka med vingar som nu står bredvid min säng, i midsommar ska jag åka hem till pappa en hel helg! Det ska bli riktigt skönt, att få träffa mina bröder är ju ett stort bonus!

Jag vill inte skriva så mycket mer om min hemma vistelse just nu men är det något som du undrar över så är det bara att skriva.



Jag lånade en bok som heter "när ingen annan ser" och det är enså sjuk bok att jag får kväljningar när jag läser. Den handlar om en pojke som blir sexuellt utnyttjad av sin pappa sedan fyra års ålder. Pappan säger att det är en sak som fäder och söner gör för att visa att dom älskar varandra.
Pappan tvingar han till att ge honnom en "släng", han onanerade sin pappa nästan varje dag i flera års tid, jag har inte kommit så långt i boken men iallafall tills fjorton års ålder.
Pappan ger sin som sin första orgasm genom att han sög av honnom. Det är helt sjuka saker som pågår där i hemmet att uscha jag skulle kunna göra vad som helst för att det aldrig skulle ha hänt honnom!

Det är verkligen en stark rekomendation, det är en sann berättelse och det gör det hela ännu jobbigare.
Så här ser den ut spring och låna eller köp!

Kommentarer
Postat av: Dennis.Elfving

Om du vill läsa några mer jävla sorgliga böcker, läs Pojken som kallades Det.



Handlar om en poje, david, som blir helt utfryst av sin familj och EXTREMT misshandlad och torterad i stortsett varje dag.

Efter de första 3 börjar även hans mer "vuxen inriktade" böcker, som handlar om hans problem med att gå vidare i livet och hur han klarade livet efter han lämnade sina föräldrar.

2011-05-27 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0