Sällskap i sängen.

Igår hade jag sällskap i sängen av en helt underbar människa!

Jag ska inte skriva mer om det med tanke på att jag inte vet vad vi är eller vad han tycker om att finnas på en öppen blogg,vilket fall lyckades jag få ett sneek peek-




vidare!----

Tand blekning på G! hoppas att det var värt pengarna och nu ska alla rökfläckar förintas! Det enda negativa var att tand gelen som man lägger i skenan smakar skit och geggar runt i hela munnen, Och eftersom man inte sväljer sörjan så blir munnen full av saliv (lite smått äckligt!).



Jag hopps resultatet blir snajse!(bra)

Vidare!-----

I morse vaknade jag bredvid "D" och det var hur mysigt som helst, sen var det bara det att myset vara de inte länge eftersom jag skulle upp till kyrkan i Ede för Ellen skulle konfermera sig.
Minen var obetal bar när jag väckte honnom och sa jag måste upp nu jag ska till kyrkan. Haha han måste tro att jag är extremist på något sätt.
Fast på ett sätt lär jag ju vara det eftersom jag inte tog emot nattvarden med smutsiga händer, alla vet vel att man måste vara fri från befläckelse om man ska ta i jesu kropp?(bara så du vet) ;)

Men om gud finns och man kan bli förlåten varför i hela friden ska man låta bli att tro då? Jag tror även av sndra anledningar men det är ingen man tar upp på en blogg! eller gör man det?
Vilket fall lär det ju inte vara roligt att läsa med tanke på att jag dras till bloggar som visar alla pinsamma och störda saker man sitter ju inte direkt och läser "idag gjorde jag pannkakor det var gott , sen sov jag." Nu lånade jag "D"s citat men man bryr sig faktiskt inte. Man vill ha något annorlunda något man själv skule vilja eller absolut inte vilja uppleva.

Undra om en syndare som missbrukat guds ord skulle kunna bli präst? vem är det som bestämmer sånt. Vilker fall ska jag bli dagis fröken!
Förstå vad soft att leka hela dagen , laga lite mat ,vila och leka lite till. Det borde ju vara världens bästa jobb, att få ta del av flera barns liv och kunna påverka dom till ett liv fyllt av bra minnen!

Jag längtar dock tills jag får ha ett barn själv men det kommer nog ta tid, just nu orkar jag inte med varken missfall eller påtvingade aborter, (det var mitt val, efter sjukhusets rekomendationer.) Men jag längtas varje dag och det är nog det som håller mig vid ytan, ett hopp om en framtid som jag kan skapa efter mina önskningar.
Vem har sagt att livet ska vara lätt? Min mamma har haft en riktigt svår tid när hon fick mig och min syster samma med min mormor, dom har blivigt två enastående kvinnor och jag hoppas kunna bli lika bra som dom.
Mitt helgon är maria, precis som min mamma heter, kanske för att hon är värd att finnas i historien.

När jusus hängde på korset, kännde han inte förakt mot pontus pilatus, han kännde sorg för människan som inte såg ljuset som fanns ovan molnen. /tolkning av elle, evangeliet.

Nej nu ska jag sluta vara så djup och tråkig här kommer bilder från ellens konfermation, jätte söt kyrka men Dahls församling slår allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0