Nya pantiies!

Jag använder rätt så störda namn till mina kläder men det är ju förtillfälletmina bebisar!shooisar paaniies det lixom blir av sig självt!
Nu har jag iallafall panik sytt ett par rosa plyychiisar! Här är dom!

åh bara därför hittar jag inte kameran! aja det kommer in bilder ikväll, nu ska jag äta makaroner och njuta av cp vädret, nej förlåt men det är så störande när det en gång regnar och i andra stunder skiner solen somatt förintelsen är miljontals år förbi.  Lika jobbit som när "det blåser och håret fastnar i läppglanset!"

jag hoppas "D" tycker om mig för jag blir helt knäpp när jag lägegr mig i sängen, det luktar av han och jag längtar som en fertil hane som vill ha skägg (??) tills vi ses nästa gång.

Adios för en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0