Nu är det nog.

Jag skadar min familj genom att blogga så då är det bäst att lägga av. Vissa tål inte att sanningen kommer fram och det gör så förbannat ont att min egen familj inte står på min sida. Samtalet slutade som dom flesta andra, smutskastning om hur dålig mamma hon är, hur dålig hon är på att ta hand om mig. Hon är igentligen den bästa mamman i världen men just nu så känner inte jag henne. Hon är någon person som jag aldrig sett förut.
Bråk om hur andra människor vänder henne ryggen eftersom dom läst min blogg och bildat sig en egen uppfattning. Men jag har aldrig smutskastat min familj här på bloggen. Jag skriver om mina händelser och mina problem, visst kan det innefatta personer i min närhet men jag har aldrig skrivit att min mamma är elak och att hon låste in mig i garderoben n'r jag var liten. Nu har inte min mamma låst in mig i garderoben när jag var liten inte alls. Hon var den finaste mamman, vi badade och gjorde pippilotter och blåbärs saft precis som en vanlig familj. Men den hon är nu, hon har jag aldrig sett förut. Min Mamma älskar jag och det har jag sagt tidigare.
Jag älskar min mamma mer än något annat på jorden, men jag har tappat greppet om hon.

Och det värsta av allt är att det är mitt fel att hon hamnat på den botten hon befinner sig på just nu, det är mina armar som inte räckt till åt fler än mig. Jag tar inte på mig "offer koftan nu" jag säger sanningen för att ni ska behandla min familj med respekt och värdighet. Det är inte deras fel att jag är här. Det är händelser och val som Jag har gjort.

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Kan du inte blogga "anonymt" och inte ha bilder på dig själv osv eller berätta vad du heter? Det vore en idé.

Min mamma brukar säga att jag inte får skriva vad jag vill, för det kan göra det surt för resten av min familj, är folk så dumma att de dömer en person efter vad någon ANNAN skrivit, då får de fan göra det, tycker jag.

2011-05-20 @ 21:39:11
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0