Niklas

Det finns en person som jag aldrig kommer att glömma. Det är min första kärlek som gjorde så gott men samtidigt så ont.

Jag kommer aldrig förlåta mig själv men jag kommer att göra allt för att få dig tillbaka. Kommer du ihåg vårat löfte? "om båda är 40 år och singel, då gifter vi oss"- "Du är chokladen i min godis påse, det dyraste och godaste, jag sparar det bästa till sist".

Alla låtar som påminner mig om dig, våran tid tillsammans. Du ska veta att jag är medveten om alla fel jag gjorde, och om jag bara visste hur det var att vara utan dig hade jag aldrigt handlat så.

Gör inte som mig, jag är bara ett exempel på hur livet faktiskt ser ut.
Jag är inget offer jag har själv satt mig i den här situationen och hur jag tar mig ur den, ja..om jag det visste.

http://www.youtube.com/watch?v=6Ux6SlOE9Qk

Det är vår låt och kommer alltid att vara. Niklas du är älskad av många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0