Jag hatar att vara sjuk!

Jäkla cement som tynger ner min skalle! Jag går seriöst runt som ett vilset vildsvin här hemma och äter hela tiden. Min diet har gått och gömt sig så den är nog ett minne blott. Jo förressten! Dom ringde från storsjötappen (blodgivningscentral) och gav besked att jag hade för lite / trasiga röda blodkroppar och att jag hade för lite järn i blodet. Hur skulle jag fixa det? jo, jag skulle äta mer mat och käka järn tabletter. Så min diet ja.. en annan gång kanske! 

Tro det eller ej men jag har gått och blivigt en riktig mes igen, jag har börjat prata med en person som är sjukt fin rakt igenom(vad jag vet just nu iallafall). Jag har även tänkt på en sak som håller mig lite vaken om natten, 

Jag menar, när man släpper dom i stekpannan så låter det SLAFFF!!! och hur låter det om man slår någon i ansiktet med en kött bit? hmmm....Nån som provat?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0