Jag hade världens sjukaste samtal igår!

Igår ringde jag min föredetta pojkvänn, självklart började jag stor gråta så fort jag hörde hans varma trygga röst på andra sidan. Jag tror inte han visste vem det var från början, lite osäker trevade vi på med fraserna "hur är det" "vad gör du nu för tiden". Det kändes jätte konstigt att inte fått varigt delaktiv i hans liv utan på efterhand fått reda på hur dåligt han har mått. Men han har gått vidare med sitt liv och klarat sig väldigt bra och det är jag glaad över! För hans skull hoppas jag att allt löser sig och att allt fixar sig med han och hans flickvänn. Men innomborts djupt inne i mig så hoppas jag att hon bara försvinner och att han kommer att vilja försöka ha ett seriöst förhållande med mig en gång till. Men samtidigt vet jag att han inte mår bra av att vara med mig.

Jag har stor respekt för honnom och att han själv sade "jag vet att det inte kommer bli du och jag, jag har gått vidare med mitt liv, så är det"
Det är jag även väldigt tacksam över att han gjorde klart för mig, annars går man och väntar i onödan och det gör bara för ont. Jag hoppas att han snart ändrar sig men tills dess ska jag försöka lappa ihop mitt förhållande med "Rasmus".

Jag och "Rasmus" har gått i samma klass i två år och är inte vidare bästa vänner men han var garanterat klassens "stekare". Han var på alla fester han hade alla nyaste sakerna och han kunde alla nya skämten och Vitserna. Det var han som satte trenderna innom humorn.

Han ringde mig på en fredags kväll och undrade vart jag var, - taggar du för fest?! . Jag satt hemma och var osminkad och äcklig. - Nja jag vet inte, blev mitt svar. Jag ville bara skrika JAAA klart jag kommer! men jag ville inte oroa mamma med tanke på allt blåsväder vi gått igenom. Men "rasmus" är envis och jag kom iväg på fest i byn bredvid.
Helvete vad skönt det var att komma ut och träffa vänner! Det var varmt och skön stämmning, han satt ute på balkongen och rökte. Va söt han var , riktigt längesedan vi syntes senast. Förressten var det vinter och jag frös som bara den.

Men nu börjar filmen så ska kila iväg kan berätta mer senare (kvällen avslutades mycket muy bien!)
Nu blir det down with love på svt1 TJA!



Kommentarer
Postat av: Dennis.Elfving

Så hur slutade kvällen?

(SER DU, JAG SKRIVER PÅ DIN BLOGG!)



2011-05-15 @ 02:29:02
Postat av: du vet vem

sa aldrig "jag vet att det inte kommer bli du och jag, jag har gått vidare med mitt liv, så är det"

sa nått i stil med att man vet aldrig vad som väntar längre fram

2011-05-15 @ 21:02:43
URL: http://himmlafrid.blogg.se/
Postat av: du vet vem

sa aldrig "jag vet att det inte kommer bli du och jag, jag har gått vidare med mitt liv, så är det"

man vet aldrig vad som väntar senare i livet =)

2011-05-15 @ 21:05:44
URL: http://himmlafrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0