Home sweet home

Känns lite fel att säga hemma när jag igentligen bor i Härnösand. Men på något sätt så är det som naturligt att kalla sin sängs bostad hem.
Nu är jag ialla fall i valne igen efter en riktigt lyckad kväll må jag säga! Självklart så gick jag på stort och blev blyg..Fan å! Men det var riktigt fina tjejer och dom tog hand om mig riktigt väl. Efter en lång rundtur i alla sextitretton rum så spelade vi kort som jag självklart är Bäst på. Tur att teven finns!

Pirates of the ja du vet, fick mig att mjukna upp och till sist så sa jag faktiskt några ynka obetydliga rader. Kung kajsa var så klart med och vad föder mig bäst om inte lite skvaller;)

Nu ska jag nog gå och ta av mig snygghets masken och bli den gamla osminkade tant-trose elle. Mjukar ner mig i soffan och tänker på "D". Jo visst har vi alla våra små hemligheter.

Grattis Niklas på din 18 års dag, jag vet nämligen att du kommer att kika in i morgon ;) Kram på dig din lilla toffel!




(bild från google*)

Jag vinkar god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2011-05-22 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0