Herr elfving lugna pungen!

Det var vinter och "Rasmus" kramade om mig. "Tjaa! ser du, det var inte så farligt" Jag var riktigt rädd att han skulle säga att det var fest och lura dit mig och sen bli typ utskrattad att jag trodde att dom var mina vänner. Jag vet inte riktigt varför jag tänkte så, eller jo det gör jag- han har nämligen gjort så mot en annan person. Men vilket fall så var kvällen helt underbart mysig! Det vankades hembränt (inte okej!) och Raubtier.  Kvällen avslutades med att jag strulade med "Rasmus" framför "Tomas" för att på något sätt visa att jag gått vidare och göra honom ett unns svartsjuk. Men saken var den att jag senare förstog att jag var lite kär i "rasmus". Vi hade strulat förut och han var ju så intressant nästan mystisk. Man visste inte mycket om han och han sa sällan något mer än sina citat ur Småstadsliv. 

Nästa fest var ännu mer intressant, jag shottade hb och ylade med i texterna. Jag träffade en sjukt awesome tjej som heter Therese. Hon är den mest ärliga och smarta tjej jag känner, Hon lyssnade inte på ryktena om mig utan ville bilda sig en egen uppfattning. Hejja tess!
Kvällen slutade med att jag föjde med "rasmus" , tess och en till kille hem och skulle sova där. Grejjen var bara att jag var gravid...
Har inte lust att beskriva vårat sex för jag håller det lite privat (hihi). Men frammåt morgonen kräktes jag så alla vaknade och tillsist ringde jag mamma så hon kunde hämta mig. Otroligt pinsamt och när jag tänker tillbaka på tiden som gravid så blir jag faktiskt riktigt illamående.  

Men det bästa var att "rasmus" strök mig på ryggen medans jag äcklade i hans papperskorg. Sjukt sött!

Men nu orkar jag inte skriva mer ska klä mig och åka inn till banken och fixa min säkerhets dosa som jag på något sätt lyckats låsa. Jag har nämligen skills för allt.  Jag avslutar inlägget med en låt som är för bra för att vara sann.


http://www.youtube.com/watch?v=me0KjsNi0LQ

Kommentarer
Postat av: Tess

du är sjukt fin också elle! Men va? det visste jag inte. Saknar dig tycker ändå att du ska komma hem snart!<3

2011-05-20 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0