Hard work my penis is standing up.

tråktråktråk, bla bla bla. Så nu börjar det intressanta.

Idag har jag varigt as tuff och jobbat! Ja, inte för pengar utan för att vara snäll (sån är jag).
Vi plockade lite skrot och annat på två av behandlings familjens gårdar.

Men det är så tråkigt att skriva om sånt!

Jag chattar med "D" på facebook , han är för awesome för att vara sann! Har bara lust att ösa på in flames In Flames – Deliver Us  och ösa lös i sängen. Barbent i mitt stora kiss nattlinne hoppa och skrika med, få ur sig all negativ energi tills man helt anfådd kastar sig ner på sängen och skrattar från hjärtat. Det är det bästa jag vet. (nästan).

JOOO JUST DET!
My penis is standing up! Jag har på fullaste jäkla allvar inte pillat på mig själv under hela vistelsen här. (och inte innan heller för den delen!)
Är det något fel på mig eller är det så att jag är så kräsen att jag vill ha äkta vara kärlek och hela skiten om det ska funka för mig?
Ja nu vet inte jag om det är det här ni vill läsa om men det är faktiskt min blogg så jag kör på!
Jag har nämligen frågat några av mina vänner hur ofta dom brukar,. ja .. du vet, ruska tupp,rensa rör,hand tralla, runka, ja vad finns det mer? IALLAFALL så säger dom flesta "helst en gång om dagen" Hallå, vad sa du?

Minst tre gånger i veckan brukar mina vänner runka och jag har inte ens handen i trosan en gång i månaden inte ens per år! -Antingen är jag en torr boll med tant trosor eller så är jag en fin flicka som vet vad hon vill ha. Take it or leave it!

Men ärligt talat har killar mer lust än tjejer eller är vi bara lata?



Love rocks your socks of!


Kommentarer
Postat av: J

Det är bara att killar snackar med om att runka och sånt :P

Tjejer gör det minst lika mycket.. varierar nog mer från person till person

2011-05-23 @ 13:26:43
Postat av: BORDERLINE BLOGG

Vill du få tusentals besökare till din blogg? Gör som jag registrera dig på: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=skruttanekblad

2011-05-23 @ 15:50:38
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0