Goden morgon!

idag ska jag till hillegården på behandling, sjukt kul ! Jag gör typ millånga framsteg här, (om man får säga det själv).
Igar satte Ellen i mitt lös hår och idag så vet jag inte hur jag ska göra med det, jag är ju så korthårig igentligen så mina slitna toppar syns ju så klart. Försökte även Våga det med min nya väg tång men det funkar ju inte! Det stog att det var äkta europeiskt hår men ack sådan bbluff jag gick på, Eller?  Vilket fall så tänkte jag skriva senare nu är jag nämligen tämligen så trött att ögonen går i kors.

Men ett rätt så awesome radio program är Ligga med p3. Jag höll på att tappa hakan först innan jag han fatta att det var ett "prata om alls som man inte får prata om" program. Man lär sig I DETALJ hur man ska ge någon ett BJ eller hur han ska rida på bästa sätt, hahah! a men alla är olika kanske?

Vilket fall tjobre!/Elle De Wall


JAG HAR VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR!! JAPP!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite wierd med sånna där program. Kul att om tar upp ämnet. menne.. alla vill ju ha bj på olika sätt och alla vill ju rida / bli ridna på olika sätt.. Så dom generaliserar rätt hårt :o



AWESOME SKOR! blir nog lite skofetishist om du kommer knata runt i sånna dära skor ;s

2011-05-20 @ 18:20:31
Postat av: //J

2011-05-20 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0