Fyra nya döda i Härnösand..

Äntligen har jag masakerat fyra kilo! Jojjo bantning och kräk beteende tog mig ända ner till hela 64,2 kilo. En bit på vägen iallafall.
Jag har börjat fundera på vad jag faktiskt utsätter min kropp för, ena dagen äter jag som att det vore den sista och andra svälter jag mig som att jag satt i polens koncentrations läger.
 
En jojjo bantning som töjer magen som ett gummiband, Det märks att det inte är bra för kroppen. SÅ NU ÄR DET ALLVAR!
Jag mår inte bra av att vara sälbelagd med fyra lager vinter päls och tretton extra muffins kilo. 

Här är min utgångs vikt- 64,2    datum:  6/5
Min mål vikt är att i nästa vecka gått ner minst fyra kilo.
Har du något tips förutom svält och the metoden? Kommentera gärna!

Tips på gå ner i vikt metod?
Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Tidda

kör en kick-start med allévometoden.

http://www.allevo.nu/Site/Templates/Page.aspx?id=300&epslanguage=SV

och ät/ta en allévoprodukt var tredje timme.

fungerar rätt bra för mig iaf.

2011-05-07 @ 12:46:04
URL: http://tiddabus.blogg.se/
Postat av: hej

lchf-metoden. riktigt effektiv och bra, får dig att äta nyttigt och samtidigt gå ner mycket.

2011-05-09 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0