Förkyld och kåt

Nej ja bara skojja, jag är äckligt förkylt inte så att jag snorar så jag drunknar utan det är som att min skalle är fylld med cement och jag skämtar inte!
Min handii fick damp igår och ville inte alls funka och nu så har den på något sätt gjort att det ser exakt ut som en dator i den. Helt wierd! Men ganska awesome endå ;D

Men något som är ännu mer awesome (awesome betyder jättejätte bra)förövrigt å vad tant skrivning jag har! iallafall så ska jag upp till Kila i dag. Där är ett groteskt ruckligt torp som jag SKA ha. Jag och Karin ska dit och fixa lite så bilder kommer välla in de kan ja garantera. 


(pic lånat från Google)

Men innan jag avslutar måste jag bara säga att jag har en jätte bra idee på hur man kan fånga läsare! Bajs Bloggen Skulle den heta! Jag vet hur kommer man på en sån äcklig ide? För det första så bajsar inte fina flickor så sånt håller jag inte på med! Men visst fångade jag ditt intresse när jag skrev "Kåt" som rubrik. Och tänk då om det skulle stå "idag så var mitt..." Ja du fattar!
Men sen att alla mina ideer låter bättre i mitt huvud och att jag nu blev riktigt illamående det är ju bara en bonus.

Hej så länge! /Elle De Wall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0