En förlorad frihet.

Block 44  beskriver mitt liv ganska precis. Jag kan knappt kolla på filmen för jag får sån tung klump i magen som gör det svårt att andas.
Här är musiken-

http://www.youtube.com/watch?v=q-t-wWZCvxI&feature=related

Det gör riktigt ont att se hur endel av mina vänner kommer att sluta, det skär i mitt hjärta att inte kunna göra något. Den ända personen som kan ta sig ur ett beroende är missbrukaren själv. Jag har ångest varje kväll, när jag ligger i min säng och alla jobbiga tankar kommer. Tänk om jag hade kunnat rädda Mac, var det mitt fel? varför fick jag inte säga hejdå.
Finns han fortfarande ,ljög hon om att han var död för att rädda mig att gå under medans jag fortfarande var i hans grepp. Ville hon mig väl, räddade hon mig. Varför kan då inte jag göra något.
Det tynger mig, Jag fortsätter skriva senare, just nu måste jag Andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0