Emma Dahlberg

hej emma♥ det var så längesedan jag skrev här nu att jag var bara tvungen att sätta mig vid datorn igen. Jag tänker på dig i stort sätt varje dag. Det är mer sällan nu och det gör lite ont när jag kommer på att jag glömt be för dig. Jag vet inte varför jag tänker på dig så ofta, kanske var du en person som berörde mig ...extra mycket, din historia som är oförglömlig eller kanske det var för att det inte är ofta man ser änglar på jorden. Du hade ett stort hjärta och det skär i mig att ingen såg hur fruktansvärt tungt det var att bära. Detta ord ångest. Så billigt att använda när man inte vet betydelsen, det gör sprickor i asfalten och tvingar oss ner på knä. Jag kommer aldrig förstå hur du hade det, men jag önskar att jag hade kunnat funnits där. Emma jag vet inte vad du var men jag vet vart du är nu. Ditt minne tynger mitt hjärta men det gör mig stark för jag bär det med huvudet högt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0