"D"

Precis som queen kissie så måste jag faktiskt hålla min "boyfriend" undercover, haha faktiskt så har  han inte bett om att få stå med i min blogg så, tills att vi vet vad vi är så får han kallas "D".

Tanken på att flytta hit finns så klart kvar, men hemlängtan är banne mig dominerande. Saknar skit staden härnösand. Men östersund är större och här har jag större chans att börja om, men endå vill man inte fly staden med svansen mellan benen och aldrig återvända, jag vill kunna komma tillbaka och visa hur jäkla bra jag igentligen är. Kunna ge alla idioter något att bita i, i härnösand alltså.

Vi har fått kyckligar! kika in sötnosarna (jag var med när dom kläcktes!)


Kommentarer
Postat av: J

Jag var otroligt mobbad och utstött när jag som 16 årig kille flyttade från härnösand... för att återkomma som en helt annan person. Starkare, mer trygg i mig själv och tusan i mej mycket mer erfaren! Det är inget fel att börja om och få möjligheterna man inte skulle ha fått om man kommer bli nedtryckt om man bor kvar och inte får chansen att utvecklas till det man skulle kunna bli... My 5 cent's

2011-05-25 @ 08:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0