Bloggbloggblogg

Är det någon som har en cam som jag skulle kunna låna? Nån som har en extra över skulle ju kunna skicka den tänkte jag:)  Nu ska jag börja video blogga och snacka skit! hejja sverige förnedringarnas land fullt av bråte och monarki.

Jag fattar inte varför det bara snackas om saker som kungen gjorde för så många år sedan! varför tardom inte upp allt bra han har gjort?, fine jag vet ju faktiskt inte själv vad bra saker han har gjort men det kanske är för att media bara snackar skit nu för tiden. Inte för att ta någon knarkare i försvar nu men det var ju samma sak med han som är chef över Kp, han är ju bara männsklig? Om han drog en lina på nån fest varför ska han vara på varenda första sida på varenda tidning? En gång och han ska bli blottad för sitt misstag över HELA sverige!

Snälla nån väx up! skriv nåt som berör alla, typ, att man kan få syfilis i ögat eller munnen? Det är seriöst! hur kul kan det vara om man får det sen har man typ gröt i hela ansiktet för att ingen varnade om det?
Nu drygar jag mig men det ligger något i det. (tycker jag då!)

Jag har tappat bort kameran så bilder får komma när jag slutat vara senil. Ja! det kan man oxå skriva om att man ska käka gurk meja så skuter man upp åldern för dom som ska bli senila.

Nu ska jag gå och bleka tänderna igen, det är riktigt drygt faktiskt, två gånger om dagen i tio minuter med äcklig gele i munnen och tand skydd stora så man ser ut som nån mega boxare som ska ut på turne. Hoppas ingen ser mig för jag är verkligen ett åkerspöke som vimsar omring i rosa brallor och bh lös dag.

Då hyllar vi livet med den bästa av alla låtar för tillfället länge leve slipknot - Slipknot – Wherein Lies Continue [Explicit]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0