18/5

Jag blir riktigt fasansfullt ironiskt tragiskt sur när ingenting händer!
Jag har pratat med soc att få komma hem på permission och det är helt okej! jag får åka när jag vill,MEN.....Jag måste bo hemma hos min mamma. Självklart tycker jag men för hennes del då kommer hon må jätte dåligt för hon vet inte hur hon ska betesig när jag är i närheten. Hon har blivigt lovad att gå en utbildning för föräldrar med annorlunda barn, Men varför kan dom inte ge henne de då?! Jag måste få träffa mina vänner! Jag har tre dagar kvar här innan min frivilliga tid börjar men om det ska vara sånt här tjaffs när jag bara vill hälsa på en helg då är jag banne mig villig att åka hem så får dom lösa det bäst dom vill. Jag tänker inte offra min ungdom för att vissa inte kan sköta sitt jobb.

Nog med tråkigheter , jag har ju köpt löshår som ska smältas in i håret, men hon som skulle sätta i det åt mig är inte kontaktbar längre. ÅH! hur ska ja nu lösa de?! Jo jag har självklart en ide! Jag tar plattången !
Funkar helt okej förutom att det ser as fult ut.

Usch å fy och blä jag är så sur i dag att jag skulle kunna skrämma hitler, på tal om det ska jag se amerikan history x nu. sofa i soffan helt själv med en jäkla banan. blä vad livet suger ibland.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0