to day!

Kissen Kitty väckte mig genom att fylla min näsa med tretton kilo katt hår, sjukt söt bondkatt som är kort och kompakt som en falukorv som sprungit in i väggen. Åt en banan och tyckte att livet var allmänt skit när jag lyssnade på radion om krig och elände, Varför kan dom inte ge sig nån gång? En bit mark vad är det att bråka om? Vafasen riv ett hus så har ni eran extra kvadrat meter jord? Vad är problemet?

Sen kom Agnes! Å underbara söta agnes tre år sprang in till mig och ropade "Dä är Ällänår! Dockan!" Och log med hela ansiktet. Jag får så mycket positiv energi av henne så jag ville inte släppa hem hon. Vi åt makaroner och köttbullar och fäktades med ketchup dränkta gafflar medans vi lekte starwars. Jag längtar verkligen tills jag får barn, Tänk vad kul vi skulle ha det med målar stunder varvat med vattenkrig i badrummet inte för att glömma matkrig! Pappan är nog inte så glad men man måste ju få vara barn, det går ju så himmla fort så man får passa på att leka när man kan,(ja det är en dålig ursäkt för att jag ska få vara barn igen, men det står jag för).
Jag tänker inte bli en tråkig kaffelatte morsa NO WAY! ligga på stranden pepparkaks brun och ha DG glasögon och viffta bort ungarna för att dom skymmer solen är inte min stil, Sandslott varför inte?!

nu ska jag packa, vi ska till häggsjövik. Det är en av familjens stugor som vi ska övernatta i. En "utflykt" för mig. Jag är dock lite rädd för att lämna hemmets trygga vrå, mina tillhörig heter finns här och jag kommer inte ha en chans att smita iväg och göra olagligheter. Jag skall även sluta dricka alkohol, det får vi se hur det går, tänkte svänga in på vägen dit och köpa öl och cigaretter, fira min 18års dag och slutet på gammla Elle.
Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0