Tankar

Jag lever verkligen i mitt huvud just nu, min kropp finns inte, andra människor finns inte.
Jag försvinner djupt in min egen lilla värld bland mjuka moln och livslånga funderingar,och skriker sky högt när någon tar min på axeln. Som när någon börjar prata när man lyssnar på klassisk musik, man är i den varma fylliga världen av alla intryck och kännslor och helt plötsligt drar någon dig ut på den hårda backen,i den kalla blåsten.
Jag har en hemlis förressten! Det är en stor smaskig hemlighet som lurar bakom mina läppar. Ja visst kan jag inte berätta den verbalt men om jag säger så här då, jag har en hemlis som killas i fingrarna då, nöjd?
Min hemlis innefattar mig och en anonym person, det är en person som är tio år äldre än mig, en person som gör mig väldigt glad. Ja nu tror du att det är min "boy friend" men serru där tar du fel! Nä men fy vad jag känner mig retsam i dag, kanske ska passa på att vara snäll innan jultomten stryker mig från listan.

Har jag berättat att jag ska göra en lista över alla saker jag ska göra innan jag dör? Jo det ska jag precis som i filmen - A walk to remember. Fast jag ska nog inte dö i luekemi (eller?)
Av hundra saker, vad skulle stå under nummer tio i din lista?


Jag är såååå bra på paint XD


Kommentarer
Postat av: Therése

Intressant inlägg :)



ENKEL DESIGNTÄVLING STARTAD PÅ BLOGGEN! KIKA GÄRNA IN OM DU ÄR INTRESSERAD! :D

2011-03-07 @ 23:17:22
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-07 @ 23:20:19
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: J

Vore kul att få veta vad som rör sig i din skalle ^^

2011-03-08 @ 00:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0