Nej vet du vad!

Jag har bråkat med ägaren av MIN katt och det drar verkligen ner mig. Påhopp om hur mitt destruktiva beteende är orkar jag faktiskt inte längre lägga ner energi på.

Från och med nu så ska jag bara blogga om positiva saker! typ shopping (Skratt) nä inte vet jag. men nu är det ändring på mig jag ska visa er att jag inte är en prostituerad pundare- JAG ÄR AWESOME EN MORSA!

Så idag blir det!-
gröt
desperate housewifes
göra smycken
göra lunch (luncha hästarna med)
mocka (skotta häst bajs)
Dusha
äta middag
sova utan att ha skurit mig.
Ja nu är det slut med dom idiotierna- jag ska bli awesome!


Are you on my side?? Komment with a dot . /Elle De Wall


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt vännen. Jag tror på dig / :)

2011-03-10 @ 12:30:01
Postat av: Anonym

jag hejar på dig ^^

2011-03-10 @ 16:54:48
Postat av: Anonym

jag hejar på dig ^^

2011-03-10 @ 16:55:57
Postat av: Mor

Yeees!!!!

Yeees!!!!

Yeees!!!!



Ellan är tillbaka !!!!!!



LÖVE YOUUUUUUUUUUU <3 <3< <3

2011-03-11 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0