My bebi

Just nu är jag alldeles för arg för att skriva normalt och sansat so here i goes!

Fuckmyrubbaduckandkillsatanforgudsake!hellsnakeseatmypussy!
Jag fick bli fodervärd för Stieg (cornish rex) för min systers flickvänns katt. Senare blev jag gravid och mogen som jag är så tog jag så klart reda på vad man får göra och inte- ingen fisk ingen mögel ost inte tömma kattlåda! Så jag bad min mamma tömma Stiegs kattlåda, under tiden jag pratatde med pappan om vi skulle behålla det eller inte. Jag var med när mamma tömde den för att jag skulle endå vara delaktig men på avstånd pga graviditet.
Sieg betyder så sjukt mycket för mig men tydligen har vissa personer inte vett i skallen. "ägaren" som behandlade katten som skräp (som förövrigt ville avliva honnom) säger att jag kan glömma att han kommer bo med mig nu när jag skaffar egen lägenhet.- Ursäkata vad sa du!? Hon tog för fan stryp grepp på sin hund och sa"jag är din värsta mardrömm!"  Jag behandlar Stieg som en jävla prinsessa! jag kammar honnom i en halvtimme för att han tycker om det när jag igentligen ska duscha själv. Jag värmer vete kudden när vi ska sova för han älskar att sova jätte varmt. Han får special mat för hans mage pallar inte den billiga skiten på ica. När han bodde hos "ägaren" kräktes han dagligen och var jätte dålig i magen. När han bodde med mig kräktes han inte en enda gång! nu när jag har varigt TVUNGEN att flytta till en foster familj har han börjat kräkas igen. HAN SKA VARA MED MIG! han mår bra av det, och jag mår bra av det. Men tydligen äger hon hela världen men gör hon något mot oss så lovar jag att hennes liv blir ett helvete. SLUT DISKUTERAT!

ANGRY FACE!
(bild från google)

Kommentarer
Postat av: .

.

2011-03-09 @ 13:50:33
Postat av: J

Stackars kissen! ;*****(

2011-03-09 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0