Jag blir inte klok på det hära!

Sitter och spånar runt på facebook och pling så hoppar chatt med "Kim" fram- din syster blev singel :O 

Min egen syster har inte sagt något till mig. Jag får reda på att hon inte har ett förhållande längre via facebook chatten.
Hon lämnade två jätte fina bra jobb i härnösand för att "plugga på avstånd" i stockholm med sin flickvänn. Den bråkiga och bullriga "maria", vi hade haft många disskusioner och fick ofta min syster att gråta eller säga förlåt. Drog i väg med sin bil till umeå när det blev bråk, lämnade två hundar och syster i sticket.
Hon flyttade dit trots våra uppmaningar om att det kommer bli skit av allt. 

Och nu, ja vad händer nu? Vart ska hon bo? hos sin flickvänn som dumpat hon? Jag skulle inte tycke det var en så bra idé. Ska hon flytta hem? Vad ska hon överleva då på? Min mammas surt förvärvade pengar som knappt föder hennes mun? Hon lämnade allt och nu kommer hon tillbaka till inget. 
Jag är så orolig över henne att jag snart spricker. Jag vet inte vad jag mer ska skriva är bara så ledsen för hennes skull. Syster jag älskar dig så mycket, kom och bo hos mig när du vill.   

Kommentarer
Postat av: J

Sånt där är så otroligt jobbigt =(

Lixom vart ska man ta vägen när man är så pass gammal som din syster är.. Hon får typ söka tillfällig bostad tills hon fått beviljat Socialbidrag, A-kassa och bostadsbidrag ;(

2011-03-04 @ 22:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0