I farliga tankar

En evighet av sorg en evighet av längtan, jag vet inte vad jag ska göra längre.
Det enda som kan rädda mig nu är ett nytt liv.
Jag ångrar aborten så fruktansvärt och jag sörjer fortfarande missfallet med min älskade Alicia.
Det går aldrig över.

Jag kommer aldrig komma över sorgen över mitt förlorade barn, och jag kommer aldrig ersätta henne heller.
Just nu behöver jag inte tid, jag behöver en snara.

Vad gjorde jag för fel? Varför slutade vi i kaos? Tårar är min vardag, förlåtelsen har flytt landet.

Du hade blivigt en jätte bra pappa, och du finns i min vardag hela tiden. Jag älskar dig för den du är och kommer alltid att göra det.


Kommentarer
Postat av: emma

läser och läser och läser, men vet inte vad jag ska kommentera. försöker förstå om du bor i nyland eller östersund eller sundsvall eller var du nu är. för jag bor också i nyland :o förvirringen härjar bland en läsare :)

2011-03-07 @ 17:45:21
URL: http://ljudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0