Hillegården

Nu ska jag snart på möte med Hillegårdens behandlingshem. 
Jag är faktiskt osäker på om Hvb hemmet jag är i nu faktiskt ger någon effekt alls. Socialtjänsten ringde och väckte mig i morse och jag fattar inte vad dom håller på med, finns det ens någon hjälp man kan få av dom? det verkar tyvärr inte som det.
Vilket fall- Håkan på hille har faktiskt hjärna och hjärta så ska bli skönt att få åka och prata av sig lite med nån som faktiskt hjälper. Annars är det en depp dag i dag. Funderade på att knycka sov medicin burken och tömme den med ett glas vin ikväll. Vet dock inte om detta inlägget visar att jag är bättre men det var bara en tanke!

Nu ska jag äta banan och prata med världens goaste gubbe Enok. Tjohorrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0