Häggsjövik

Ja nu har man sovit i häggsjövik då. En jakt stuga som är fylld av döda djur och mysigheter. Jag och En av systrarna här bastade på kvällen och drack för första gången på två månader öl och cider, det var efterlängtat!
Livet är faktiskt helt okej just nu, fick dock världens ångest när jag åt. Den tjocka kännslan gjorde det svårt att andas men koncentrerade mig så sjukt mycket på annat så jag inte skulle göra något dumt, ville bara skrika där vid matbordet, riva ner allt från bordet och rulla mig i glasskärvorna. Bara stänga av allt och åka tillbaka till balder och få sova i veckor, glömma allt som hänt och få tillbaka min familj. Men jag fyllde på mer vatten i glaset istället.
Mina äckliga sår är nu så infekterade att det rinner gula var klumpar ur dom. Dumma mig nu får jag ju ge mig! Jag är fan inte frisk men jag är inte heller sjuk, jag är bara männsklig.
Funderar på att ta tillbaka anmälan för misshandel, annars kommer jag aldrig få tillbaka min familj. Hur fel det än var så är det inte värt att tappa min mamma.  


Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker du ska stå på dig med anmälan! Tar du tillbaks den så kommer han aldrig lära sig utan tro att han ändå har gjort rätt i allt han har utsatt dig och andra i sin närhet...

2011-03-06 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0