En mindre bra titel på ett as bra innlägg..eller?

Jag kan verkligen inte skriva vettiga saker om jag lyssnar på "bra" musik.
Jusst nu sitter jag på en bar stol i ett kök bland vilt främmande människor, på planeten jorden, landet sverige, jämtland, staden östersund,samhället nälden,byn valne- iklädd svarta långkalsonger och en brun tjocktröja med rosa luva och lyssnar på Bruce Springsteen-the river. Det är den låten som får mig att stelna och på microdels sekunder för den mig tillbaka till "Tomas" och hans varma säng, Hans bruna tapeter och kalla fötter. Den svävande kännslan när hans armar famnade om mig på natten, hans varma mage mot min rygg. Jag var verkligen ett as mot honnom, och jag ångrar det! Om jag bara hade betett mig bättre, visat uppskattning för allt han gjorde för mig.
De senaste dagarna har jag spenderat så mycket tid i mitt huvud istället för verkligheten så snart ser jag inte skillnad mellan nu och då.
Visst ska man gå vidare, och visst vill jag det. Men vad ska jag göra? han är i mina tankar varje dag.
Jag tycker verkligen om min "pojkvänn" kim. Jag älskar han för den han är. Och jag vill verkligen vara med honom, men vart tog min barndoms kärlek vägen?

Bruce Springsteen & The E Street Band – The River


Men men... kanske man ska gifta sig med the bruce istället? Undra om jag har nån chans..hmmm..Gogglar efter hans nummer! hej så länge
Elle De Wall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0